Žena jako sexuální objekt v soudobé české reklamě – Bc. Darya Sergeyeva
Bc. Darya Sergeyeva
Bachelor's thesis
Žena jako sexuální objekt v soudobé české reklamě
Woman as a sexual object in the contemporary czech advertising
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá teoreticky i prakticky postojem dívek a žen – klientek časopisu Cosmopolitan, který může následně svojí reklamou ovlivňovat jejich myšlení. Nedá se hovořit pouze o tištěné reklamě na kosmetiku, obuv, ošacení a další módní doplňky, ale také o obsah a jazykovou stylizaci jednotlivých článků, které přímo útočí na čtenářky a ty mnohdy podléhají jejich tlaku. V naší společnosti …moreAbstract:
This thesis deals with theoretical and practical attitude of girls and women - the Cosmopolitan magazine, which can subsequently affect their readers' opinions by advertising. It is not possible to speak only of the printed advertising for cosmetics, shoes, clothing and other fashion accessories, but also the language content and the style of different articles that directly attack the readers, who …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 7. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/gu9z1/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 8. 2012
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Příležitosti, možnosti a rovnost žen a mužů se zaměřením na zaměstnance obecních úřadů na Trutnovsku
Raja Černá -
Sociální klima a podniková kultura v podnicích Rako a.s. a Brano Group a.s. se zaměřením na rovnost žen a mužů
Monika Malá -
Rovnost mužů a žen ve vedení českých sportovních organizací - kudy vede cesta změny a pohled na ni z perspektivy žen
Ilona Burgrová -
Ženy a leadership: vědomé a nevědomé bariéry v kariérním růstu žen
Věra Albrechtová -
Připravenost mladistvých mužů na odchod z výchovného ústavu do samostatného života
Hana Pavezková -
Vnímání plus size modelek v reklamách na základě genderu recipientů
Šárka Halámková -
Vývoj a formy sociálního dialogu v České republice se zaměřením na rady zaměstnanců a Evropské rady zaměstnanců
Květoslava Zůnová -
Předsednictví Evropské rady a Rady
Jan Franěk