Bc. Darya Sergeyeva

Bachelor's thesis

Žena jako sexuální objekt v soudobé české reklamě

Woman as a sexual object in the contemporary czech advertising
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá teoreticky i prakticky postojem dívek a žen – klientek časopisu Cosmopolitan, který může následně svojí reklamou ovlivňovat jejich myšlení. Nedá se hovořit pouze o tištěné reklamě na kosmetiku, obuv, ošacení a další módní doplňky, ale také o obsah a jazykovou stylizaci jednotlivých článků, které přímo útočí na čtenářky a ty mnohdy podléhají jejich tlaku. V naší společnosti …viac
Abstract:
This thesis deals with theoretical and practical attitude of girls and women - the Cosmopolitan magazine, which can subsequently affect their readers' opinions by advertising. It is not possible to speak only of the printed advertising for cosmetics, shoes, clothing and other fashion accessories, but also the language content and the style of different articles that directly attack the readers, who …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 8. 2012
  • Vedúci: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní