Světlo jako výtvarný prostředek v oborové praxi v českém a rakouském prostředí – Nikola ŠVECOVÁ
Nikola ŠVECOVÁ
Bachelor's thesis
Světlo jako výtvarný prostředek v oborové praxi v českém a rakouském prostředí
Light as an artistic medium in professional practice in the Czech and Austrian environment
Anotácia:
Bakalářská práce se ve své teoretické části zabývá především umělým světlem coby výtvarným prostředkem a jeho možnostmi využití ve výtvarné praxi v českém a rakouském prostředí. Výtvarnou praxí není chápáno pouze prostředí školy, ale také prostředí mimoškolní, jako jsou například galerie. Práce v teoretické části představuje zásadní vzdělávací dokumenty vážící se na výtvarnou výchovu v obou zemích …viacAbstract:
The theoretical part of the bachelor thesis deals mainly with artificial light as an artistic medium and its possibilities of use in artistic practice in the Czech and Austrian environment. Art practice is not only understood as a school environment, but also as a non-school environment, such as galleries. The theoretical part of the thesis introduces the main educational documents related to art education …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jakub Havlíček
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠVECOVÁ, Nikola. Světlo jako výtvarný prostředek v oborové praxi v českém a rakouském prostředí. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Arts and culture in education / VVCJ20
Práce na příbuzné téma
-
Norské a české kurikulární dokumenty pro předškolní vzdělávání se zaměřením na lesní školky a cizojazyčnou výuku
Tereza Smutná -
Pojetí lásky a přátelství u dětí 2. stupně základních škol v komparaci s kurikulárními dokumenty
Jana KŘIŠŤÁKOVÁ -
Umělá inteligence jako nástroj pro plánování hodin anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Daniel NECUDA -
Pohyb v pohybu
Andrea Jircová