Etika reklamní komunikace - děti a reklama – Markéta DOLEŽALOVÁ
Markéta DOLEŽALOVÁ
Bachelor's thesis
Etika reklamní komunikace - děti a reklama
Ethics of advertising communication - children and an advertisement
Abstract:
Reklama je důležitým nástrojem komunikace a působí na lidi, děti a mladistvé každý den. Reklamu je důležité usměrňovat, aby výrazně nevybočovala etice společnosti. Proto se reklama reguluje a jsou stanoveny zákonné normy obsahující mravní zásady veřejnosti. Práce je zaměřena na etiku reklamy v oblasti dětí a mladistvých, jelikož právě děti jsou často vystavené nepříznivým vlivům reklamy. Práce je rozdělena …moreAbstract:
Advertisement is an important instrument of communication and affects people, children, and teenagers every day. It is important to regulate the advertisement to not avert from the ethics of the society. This is the reason why the advertisement is regulated and the legal norms, which contain moral principles of community, are designated. The thesis is focused on the ethics of the advertisement oriented …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Identifier:
41617
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Julie Brožová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
DOLEŽALOVÁ, Markéta. Etika reklamní komunikace - děti a reklama. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Etika a reklama. Vnímání neetické reklamy adolescenty.
Kristýna Matoušková -
Reklama na alkohol, její právní a etická regulace a vliv na spotřebitele
Jana Varčoková -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Etika a reklama
Gabriela Budilová -
Etika a korektnost v reklamě
Kristýna HORNÍKOVÁ -
Etika v reklamě
Kateřina Synková -
Právní regulace reklamy na kojeneckou výživu
Michaela Bínová -
Regulace reklamy a právo
Yulia Nasybullina