Ekonomické zhodnocení servisního procesu autorizovaného servisu Škoda – Martin Haška
Martin Haška
Bakalářská práce
Ekonomické zhodnocení servisního procesu autorizovaného servisu Škoda
Economic evaluation of the service process of authorized Skoda service.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou osobního automobilu, jeho základních částí a jejich funkcí. Dále pak servisním procesem autorizovaného servisu Škoda a následnou analýzou výkonnostních ukazatelů daného servisu, zaměřených zejména na spokojenost zákazníka. Cílem této závěrečné práce je popsat servisní proces a na základě zhodnocení výkonnostních ukazatelů servisu navrhnout opatření ke zvýšení …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue car, its basic parts and their functions. Furthermore, about the service process of authorized service partner Skoda and about analysis of performance indicators of the service, primarily focused on the customer satisfaction. The aim of this thesis is to describe the service process and propose measures to increase customer satisfaction a thus the quality and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 2. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Josef Bradáč, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Key Performance Indicators of customer service in SYKES outsourcing company
Petra Sitková -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Jitka Kosová -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Gabriel Kahoun -
Spokojenost zákazníků s produkty dané společnosti ve vybrané lokalitě
Dagmar KUPCOVÁ -
Posouzení firemní identity a její vliv na spokojenost zákazníka
Terezie Otavová -
Spokojenost zákazníků ve vybrané prodejně Tesco Klášterec nad Ohří
Tereza ŠULANOVÁ -
Analýza faktorů ovlivňujících spokojenost zákazníků na trhu osobní dopravy
Lucie Perutková -
The Development of Mobility as a Service in China and Its Impact on Automobile Manufacturers
Hoi Ying Wong
Název
Vložil
Vloženo
Práva