Využití PPC reklamy v marketingové kampani pro hudební projekt Pavel Hanus – Matouš Urban
Matouš Urban
Bakalářská práce
Využití PPC reklamy v marketingové kampani pro hudební projekt Pavel Hanus
Utilization of PPC advertising in a marketing campaign for the music project Pavel Hanus
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na využití PPC reklamy pro marketing hudebního projektu Pavel Hanus. Analyzuje efektivitu PPC kampaní a navrhuje strategie pro zvýšení online přítomnosti kapely. Práce kombinuje teoretický přehled PPC principů, analýzu reálných kampaní a návrhy optimalizačních strategií. Cílem je poskytnout ucelený pohled na aplikaci PPC v digitálním marketingu a jeho potenciál pro hudební …víceAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the use of PPC advertising for the marketing of the music project Pavel Hanus. It analyzes the effectiveness of PPC campaigns and proposes strategies for increasing the band's online presence. The work combines a theoretical overview of PPC principles, an analysis of real campaigns, and suggestions for optimization strategies. The goal is to provide a comprehensive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
- Oponent: Daniela Vrtišková, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení a optimalizace výkonnosti pay-per-click (PPC) inzerce
Martin Trojan -
Pay-per-click marketing strategies to increase online brand awareness
Artem Ivanov -
Návrh pay-per-click reklamních kampaní
Adam BEŠINA -
Pay-per-click reklamní kampaně
Veronika Brindzová -
Search Engine Optimization a jeho efektivita ve srovnání s Pay-per-Click reklamou
Tomáš Roudnický -
Role Pay-per-Click internetové reklamní kampaně v marketingových aktivitách firmy
Jakub Černý -
Porovnání Pay per Click systémů na příkladě realizované reklamní kampaně
Jiří Krejčí -
Pay-per-Click reklama v praxi
Michal Menšík