Vstup české firmy na zahraniční trh ve spolupráci s agenturou CzechTrade – Iveta Tollingerová
Iveta Tollingerová
Diplomová práce
Vstup české firmy na zahraniční trh ve spolupráci s agenturou CzechTrade
Entry of Czech companies to foreign markets in cooperation with the agency CzechTrade
Anotace:
Tématem diplomové práce Vstup české firmy na zahraniční trh ve spolupráci s agenturou CzechTrade je firemní expanze na zahraniční trhy a možný užitek ze spolupráce s vládní agenturou na podporu exportu CzechTrade. Hlavním cílem práce je zhodnotit podmínky pro vstup českých firem na mexickém trhu a vedlejším cílem je zhodnocení možností spolupráce českých firem usilujících o zahraniční expanzi s agenturou …víceAbstract:
The topic of the master thesis Entry of Czech companies to foreign markets in cooperation with the agency CzechTrade is the company expansion to foreign markets and possible benefits from the cooperation with the state export-promoting agency CzechTrade. The main objective is the evaluation of conditions on the Mexican market for the entry of Czech companies. The secondary objective is to evaluate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49647
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedoucí: Radek Čajka
- Oponent: Ilya Bolotov
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49647
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Success factors for sustainable international expansion of companies originated in the Czech Republic
Štěpán Mejzlík -
Obchodní strategie pro zahraniční expanzi firmy NetDIRECT s.r.o.
Eliška Řehová -
Competitiveness of marketing agencies lead by non-Czech managers on the Czech market
Maria Kurynova -
Vliv vnějších faktorů na podnikání v automobilovém průmyslu v České republice: PEST analýza
Martin Šimon -
Strategická analýza společnosti Czech Airlines Technics, a.s.
Martin Holcman -
Zhodnocení a návrh fundraisingové strategie neziskové organizace JA Czech
Karolína Jahodová -
Attractiveness of the Czech Republic for IT business - competition with other European countries
Sofiia Borovik -
Marketingový mix služeb společnosti IVF Czech Republic s.r.o.
Kateřina ČERVENKOVÁ