Komplexní marketingová strategie podniku (nebo produktu) – Kateřina Chudá
Kateřina Chudá
Bakalářská práce
Komplexní marketingová strategie podniku (nebo produktu)
A comprehensive marketing strategy of a company or product
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií pro značku erotických pomůcek Whoop.de.doo. Cílem této práce je nejprve zhodnotit marketingové strategie pomocí marketingového mixu, které proběhly od počátku působení značky na trhu do současnosti. Poté následuje provedení analýz vnějšího a vnitřního prostředí podniku. V souvislosti s vnějším a vnitřním prostředím firmy je sestavena SWOT analýza …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB7020
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2015
- Vedoucí: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Věra Strnadová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses zxex4k zxex4k/4
25. 5. 2015