Online marketingová propagace sdružení European Network for Academic Integrity – Zuzana Obrusníková
Zuzana Obrusníková
Bachelor's thesis
Online marketingová propagace sdružení European Network for Academic Integrity
The online marketing promotion of the European Network for Academic Integrity
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové propagace pro sdružení European Network for Academic Integrity (ENAI). Literární rešerše slouží jako teoretický podklad, pro následné analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. Rešerše obsahuje vysvětlení pojmu akademické integrity a postup při tvorbě marketingového plánu, provádění analýzy SWOT, STP a definování marketingového cíle dle metody SMART. Pro …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the proposal of the marketing promotion of the European Network for Academic Integrity (ENAI). The literature review serves as the basis for subsequent analyses of the external and internal environment. The research contains an explanation of the concept of academic integrity and the procedure for creating a marketing plan, conduct SWOT and STP analyses and definition …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 1. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Dita Henek Dlabolová, Ph.D.
- Reader: Tomáš Foltýnek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OBRUSNÍKOVÁ, Zuzana. \textit{Online marketingová propagace sdružení European Network for Academic Integrity}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2022. Available from: https://theses.cz/id/zxf7oq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Content media in hotel marketing
Asiya Khalitova