Project - based Learning: Halloween Party – Bc. Vlasta Rousová
Bc. Vlasta Rousová
Diplomová práce
Project - based Learning: Halloween Party
Project - based Learning: Halloween Party
Anotace:
ANOTACE Tato diplomová práce nese název "Project-based Learning: Halloween Party", v překladu Projektová výuka: Halloweenský bál, a zaobírá se využitím projektů ve školní praxi obecně, ale především v oblasti výuky anglického jazyka. Teoretická část poskytuje cenné informace o projektech pro všechny pedagogy, kteří se o toto téma zajímají. První kapitola hledá nejvhodnější definici projektu a její …víceAbstract:
ANOTACE ANGLICKY This diploma thesis is entitled "Project-based Learning: Halloween Party" and deals with the topic of project work. Contemporary educational standards determine the choice of teaching methods and approaches. Students are supposed to acquire so called "key skills", e.g. responsibility, independence, cooperation and critical thinking. PBL seems to cater for all these requirements. Moreover …víceKeywords
project project-based learning project work method approach learner-centredness cooperation community task-based learning self-directed learning learner autonomy cross-curricular teaching activities planning final product presentation evaluation Halloween pumpkin lantern party music refreshments posters invitation cards programme assessment scheme achievement test questionnaire
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qzgwd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2008
- Vedoucí: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Teaching English through Fantasy Literature in Cross-Curricular Project
Veronika Studená -
Video games and self-directed learning of English language: Using commercial video games as an English language learning tool
Erik Simandl -
Learning English within the context of self-directed education: An analysis of selected websites and apps
Štěpánka Červenková -
Developing Writing of Lower-Secondary Bilingual Pupils through Self-Directed Language Learning
Mahulena Forestová -
The Self-directed Learning of Older Adults in Generativity-based Contexts
Salomeja SATIENE -
Project work in English classroom: The e-magazine
Alena Mahrová