Software pro podporu výuky BOZP v chemickém průmyslu – Jan Kubík
Jan Kubík
Bakalářská práce
Software pro podporu výuky BOZP v chemickém průmyslu
Chemical Safety Education Support Tool
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem edukativní videohry, jenž je zaměřena na dodržování bezpečnostních pravidel na chemických pracovištích. Začátek této práce je věnován základním pojmům a charakteristice herního enginu Unity, za jehož pomoci byl tento software zhotoven. Následně se práce zaměřuje na popis vývoje videoher, vytváření assetů a posléze na samotnou implementaci. V úplném závěru je …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the development of an educational videogame which is focused on the observance of safety principles in chemical departments. The beginning of this thesis contains a list of basic terms and a characteristic of game engine Unity, which was used for the development of this software. Afterwards, the work is focused on the description of game development, creating game assets …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Josef Brožek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kubík, Jan. Software pro podporu výuky BOZP v chemickém průmyslu. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniverzita Pardubice
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
2D herní engine na webové platformě
Martin Petýrek -
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč -
Vývoj herní aplikace v Unreal Engine
Michal Dvořák -
Herní Engine
Jiří Kotlán -
Nejvhodnější herní engine pro začátečníky
Lukáš Vacula -
Komparativní studie herní engine
Tomáš Hynek Dušek -
Produkční řetězec assetů pro herní engine
Tien Dung Ngo -
Herní engine pro 2D plošinové hry
Jakub STRÁNĚL