Marketingová studie se zaměřením na Divadlo BARKA – Bc. Silvie Rudolfová
Bc. Silvie Rudolfová
Diplomová práce
Marketingová studie se zaměřením na Divadlo BARKA
Marketing study focusing on BARKA Theater
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje marketingové studii. Zaměřuje se na Divadlo BARKA, otevřený kulturní prostor Ligy vozíčkářů. V teoretické části jsou popsány marketingové principy. Marketing pojímá veškeré činnosti a komerční služby, reklamu, prodej a výrobu. Pohyb od poskytovatele k odběrateli. Marketing a management má svá specifika také u neziskových organizací. Nelze tu aplikovat obecně platná pravidla …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the marketing study. It focuses on the BARKA Theater which is an open cultural area of the Wheelchair League. The theoretical part of the thesis describes the principles of marketing. Marketing involves all commercial activities, advertisements, sales and production. Moving from supplier to consumer is the issue. Marketing and management is rather specific. General rules …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o91he/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Vladimír Hyánek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Sociální sponzoring organizace Zdravotní klaun v rámci komunikace Škoda Auto
Marina Daniela Hanková -
Sponzoring a jeho využití v propagaci organizace
Kateřina Kotlíková -
Sponzoring hotelů směrem k nestátním neziskovým organizacím – případové studie
Adriana Černá -
Sponzoring jako součást identity organizace
Věra Koubová -
Využití sponzoringu v marketingové komunikaci organizace
Anna Marková -
Sponzoring a propagace sportovního klubu
Šárka Minářová -
Možnosti financování sportovního klubu se zaměřením na sponzoring
Marie Staňková -
Marketing a propagace Švandova divadla
Šárka Tichá