Bc. Silvie Rudolfová

Diplomová práce

Marketingová studie se zaměřením na Divadlo BARKA

Marketing study focusing on BARKA Theater
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje marketingové studii. Zaměřuje se na Divadlo BARKA, otevřený kulturní prostor Ligy vozíčkářů. V teoretické části jsou popsány marketingové principy. Marketing pojímá veškeré činnosti a komerční služby, reklamu, prodej a výrobu. Pohyb od poskytovatele k odběrateli. Marketing a management má svá specifika také u neziskových organizací. Nelze tu aplikovat obecně platná pravidla …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the marketing study. It focuses on the BARKA Theater which is an open cultural area of the Wheelchair League. The theoretical part of the thesis describes the principles of marketing. Marketing involves all commercial activities, advertisements, sales and production. Moving from supplier to consumer is the issue. Marketing and management is rather specific. General rules …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 2. 2018
  • Vedoucí: doc. Ing. Vladimír Hyánek, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře