Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace – Bc. Monika Maříková
Bc. Monika Maříková
Diplomová práce
Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace
Relationship between ATL, BTL tools in integrated marketing communication
Anotace:
Předmětem diplomové práce je aplikace nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace v konkrétní bankovní instituci. Jako důležitý aspekt zde analyzuji způsob prezentování informací prodejní pomůcky a to zejména prostřednictvím profesionálně vyškolených privátních poradců. V závěru přináším hodnocení získaných údajů o zvolených nástrojích IMK a prezentování služeb banky klientům …víceAbstract:
The subject of my diploma work is the application of above the line and below the line tools of integrated marketing communication in a bank institution. As an important aspect, I am analyzing the way to present leave behind information, mainly through professionally trained private advisors. In the conclusion, I am coming up with the evaluation of the obtained information on chosen tools of integrated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/env71/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace
Kateřina Winterová -
Segmentace potenciálních zákazníků jazykové školy AKAI KIKU a porovnání se současnými zákaznickými segmenty
Kateřina Dědková -
Analýza vybraného zákaznického segmentu z pohledu současného hotelnictví
Aneta Červinková -
Analýza zákaznických segmentů vybraného produktu ICT
Pavel Dvořák -
Native advertising – keď sa reklama začne skrývať
Peter Hrnčiar -
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
Jiří Straka -
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička