Bc. Monika Maříková

Master's thesis

Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace

Relationship between ATL, BTL tools in integrated marketing communication
Abstract:
Předmětem diplomové práce je aplikace nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace v konkrétní bankovní instituci. Jako důležitý aspekt zde analyzuji způsob prezentování informací prodejní pomůcky a to zejména prostřednictvím profesionálně vyškolených privátních poradců. V závěru přináším hodnocení získaných údajů o zvolených nástrojích IMK a prezentování služeb banky klientům …more
Abstract:
The subject of my diploma work is the application of above the line and below the line tools of integrated marketing communication in a bank institution. As an important aspect, I am analyzing the way to present leave behind information, mainly through professionally trained private advisors. In the conclusion, I am coming up with the evaluation of the obtained information on chosen tools of integrated …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2012
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní