Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace – Bc. Monika Maříková
Bc. Monika Maříková
Master's thesis
Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace
Relationship between ATL, BTL tools in integrated marketing communication
Abstract:
Předmětem diplomové práce je aplikace nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace v konkrétní bankovní instituci. Jako důležitý aspekt zde analyzuji způsob prezentování informací prodejní pomůcky a to zejména prostřednictvím profesionálně vyškolených privátních poradců. V závěru přináším hodnocení získaných údajů o zvolených nástrojích IMK a prezentování služeb banky klientům …moreAbstract:
The subject of my diploma work is the application of above the line and below the line tools of integrated marketing communication in a bank institution. As an important aspect, I am analyzing the way to present leave behind information, mainly through professionally trained private advisors. In the conclusion, I am coming up with the evaluation of the obtained information on chosen tools of integrated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/env71/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2012
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAŘÍKOVÁ, Monika. \textit{Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/zxvetk/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vztah nadlinkových a podlinkových nástrojů integrované marketingové komunikace
Kateřina Winterová -
Segmentace potenciálních zákazníků jazykové školy AKAI KIKU a porovnání se současnými zákaznickými segmenty
Kateřina Dědková -
Analýza vybraného zákaznického segmentu z pohledu současného hotelnictví
Aneta Červinková -
Analýza zákaznických segmentů vybraného produktu ICT
Pavel Dvořák -
Analýza zákaznických segmentů
Zdeněk Staněk -
Native advertising – keď sa reklama začne skrývať
Peter Hrnčiar -
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
Jiří Straka