Marketing strategy of the brand United Colors of Benetton aiming at generation Z – Terézia Čížiková
Terézia Čížiková
Diplomová práce
Marketing strategy of the brand United Colors of Benetton aiming at generation Z
Marketingová strategie značky United Colors of Benetton zaměřená na generaci Z
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřila na zhodnocení globální marketingové strategie značky United Colors of Benetton s orientací na generaci Z. V teoretické části byly představeny klíčové pojmy, včetně značky a marketingu módních značek. Blíže byla pozornost věnována také marketingové strategii a komunikační strategii módních značek. Gen Z byla podrobně popsána spolu s analýzou trhu České republiky. Praktická …víceAbstract:
This diploma thesis focused on assessing the global marketing strategy of the brand United Colors of Benetton aiming at the generation Z. In the theoretical part, crucial terms were introduced, including brand and marketing of the fashion brands. A closer look was also taken at the marketing strategy and the communication strategy of the fashion brands. Gen Z was described in detail, together with …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91514
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2024
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Viktorie Valdová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91514
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Controversial advertising – a case study of United Colors of Benetton.
Anastasiia Panasiuk -
Vliv známosti značky United Colors of Benetton na rozhodování spotřebitele o nákupu
Lenka Mašková -
Vliv kontroverzních reklamních kampaní firmy United Colors of Benetton na emoce spotřebitelů ve vybraných zemích
Pavla Otenšlégrová -
Analýza reportážní reklamy United Colors of Benetton
Nikol Šuleřová -
Analýza komunikační strategie United Colors of Benetton
Zuzana Čermáková -
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials
Misha Schneeberg