Roland Goltsch

Master's thesis

Efektivní strategie online marketingu pro vybranou firmu

Effective online marketing strategy for a selected company
Abstract:
Cílem práce je nalézt efektivní strategii optimalizace vybraných online marketingových aktivit firmy pro zvýšení celkové výkonnosti plnění cílů internetového marketingu se zaměřením na posílení brand awareness a generování leadů. Úspěch online marketingu závisí nejen na efektivitě reklamy, ale i na kvalitě webových stránek. Z toho důvodu je tato práce zaměřena na obě zmíněné oblasti. Zvláštní pozornost …more
Abstract:
The aim of this work is to find an effective strategy for optimizing selected online marketing activities of the company to increase the overall performance of Internet marketing activities with a focus on strengthening brand awareness and lead generation. The success of online marketing depends not only on the effectiveness of advertising, but also on the quality of the website. For this reason, this …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 2. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 8. 2020
  • Supervisor: Jitka Volfová
  • Reader: Vladimír Špringl

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81324

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod