Měření spokojenosti klientů s léčebnými lázněmi – Lenka Tomšovská
Lenka Tomšovská
Bakalářská práce
Měření spokojenosti klientů s léčebnými lázněmi
Customer Satisfaction Measurement with Health Spa Resort
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat spokojenost návštěvníků Lázní Bludov, které se nachází u města Šumperk a navrhnout jeho následné možné zlepšení. Výsledkem návrhu by měla být úprava těch marketingových nástrojů, které jsou v dnešní době neefektivní.Abstract:
The aim of this bachelor thesis was to analyze the satisfaction of visitors of the Bludov Spa which is located close to Šumperk and to suggest its possible improvement. The result of the proposal should be an adjusting these marketing tools which are not effective nowadays.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/122008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2017
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Jana Ostrožná
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Psychická zátěž a pracovní spokojenost zaměstnanců bezpečnostních služeb
Sabina Toufarová -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Gabriela Petáková -
Gesundheitstourismus und Marketing - Perspektiven für Kurort Darkov
Evžen TOMČALA -
Implementace modelu řízení kvality ve Státních léčebných lázních Bludov, s. p. a jeho přínos v oblasti marketingu.
Vendula Škvařilová -
Služby ve vybraných lázeňských hotelech v Mariánských Lázních
Nikol Růžičková