Marketingová strategie společnosti Fotovýběr – Lenka Hrbková
Lenka Hrbková
Diplomová práce
Marketingová strategie společnosti Fotovýběr
Marketing strategy Fotovýběr
Anotace:
Tato diplomová práce popisuje jednotlivé kroky vedoucí k propagaci webu společnosti Fotovýběr a k budování jména společnosti. Cílem práce je prostřednictvím marketingových nástrojů zvýšit povědomí o nabízených službách a navrhnout takovou marketingovou strategii, která do budoucna bude zajišťovat dostatečný přísun návštěvníků webu, tedy potenciálních zákazníků. Na začátku se věnuji analýze společnosti …víceAbstract:
This thesis describes the steps leading to the promotion Web site Fotovýběr and building the company's name. The aim is through marketing tools to increase awareness about the services offered and to propose such a marketing strategy for the future will ensure an adequate supply of site visitors, ie potential customers. At the beginning of the analysis is devoted to the company and its current activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 2. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35580
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
- Vedoucí: Jiří Sedláček
- Oponent: Jiří Slaba
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35580
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Využití reklamy ve vyhledávací síti pro podnik Victoria Bowling pomocí nástrojů Google AdWords a Seznam Sklik
Lukáš Tisoň -
PPC a remarketing na Facebooku, Google AdWords a v Sklik
Hanuš Weisl -
Remarketing v reklamních systémech Sklik a Google AdWords
Lubomír Koblása -
Využití e-marketingu na sociálních sítích a v síti Google
Petr KALAFUT