Elena Safonova

Master's thesis

Využití kulturních dimenzí v marketingové komunikaci alkoholických nápojů a automobilů

Use of Cultural Dimensions in Marketing Communications of Alcoholic Drinks and Cars
Abstract:
Diplomová práce se zabývá využitím kulturních dimenzí v marketingové komunikaci alkoholických nápojů a automobilů. Práce též zkoumá vliv kultury a kulturních dimenzí na nákupní chování ruských spotřebitelů. Globalizace je celosvětovou záležitostí a má dopad na všechny oblasti lidského konání. Je zřejmé, že oblasti jako kultura, kulturní dimenze, komunikace, tržní a spotřební chování jsou vystaveny …more
Abstract:
The thesis deals with using cultural dimensions in marketing communications of alcoholic beverages and cars. The culture's and the cultural dimensions' influence on buying behav-ior of the Russian consumers is examined as well. Globalization is a today's tendency im-pacting all the fields of people's lives. Such spheres as culture, cultural dimensions, com-munication, market and consumer behavior are …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Safonova, Elena. Využití kulturních dimenzí v marketingové komunikaci alkoholických nápojů a automobilů. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe