Využití kulturních dimenzí v marketingové komunikaci alkoholických nápojů a automobilů – Elena Safonova
Elena Safonova
Master's thesis
Využití kulturních dimenzí v marketingové komunikaci alkoholických nápojů a automobilů
Use of Cultural Dimensions in Marketing Communications of Alcoholic Drinks and Cars
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá využitím kulturních dimenzí v marketingové komunikaci alkoholických nápojů a automobilů. Práce též zkoumá vliv kultury a kulturních dimenzí na nákupní chování ruských spotřebitelů. Globalizace je celosvětovou záležitostí a má dopad na všechny oblasti lidského konání. Je zřejmé, že oblasti jako kultura, kulturní dimenze, komunikace, tržní a spotřební chování jsou vystaveny …viacAbstract:
The thesis deals with using cultural dimensions in marketing communications of alcoholic beverages and cars. The culture's and the cultural dimensions' influence on buying behav-ior of the Russian consumers is examined as well. Globalization is a today's tendency im-pacting all the fields of people's lives. Such spheres as culture, cultural dimensions, com-munication, market and consumer behavior are …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SAFONOVA, Elena. \textit{Využití kulturních dimenzí v marketingové komunikaci alkoholických nápojů a automobilů}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/zyrg9b/.
Jak správně citovat práci
Safonova, Elena. Využití kulturních dimenzí v marketingové komunikaci alkoholických nápojů a automobilů. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci
Kateřina Melmuková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Dominik Müller -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Veronika Nožičková