Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví – Bc. Natália Bučičová
Bc. Natália Bučičová
Diplomová práce
Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví
Customer satisfaction in selected industry
Abstract:
This diploma thesis deals with the issue of customer satisfaction with mobile electronic communication services in the telecommunications industry. The aim of the thesis is to develop a satisfaction model for the industry and the companies operating in it and to calculate a customer satisfaction index. Based on the results, subsequently identify weaknesses and suggest improvements. The first part of …víceAbstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá problematikou spokojnosti zákazníkov s mobilnými elektronickými komunikačnými službami v telekomunikačnom odvetví. Cieľom práce je vytvoriť model spokojnosti pre odvetvie a spoločnosti v ňom pôsobiacich a vypočítať index zákazníckej spokojnosti. Na základe výsledkov následne identifikovať slabé stránky a navrhnúť zlepšenia. Prvá časť práce je zameraná na teoretické východiská …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s8b60/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Index zákazníckej spokojnosti a užívateľské preferencie na telekomunikačnom trhu
Petra Vachunová -
Zhodnotenie spokojnosti zákazníka s mediálnou skupinou
Barbora Juhasová -
Index zákazníckej spokojnosti a užívateľské preferencie na telekomunikačnom trhu
Petra Vachunová -
Zákazník - proměny kupního chování a rozhodování
Gabriela Kuchariková -
Zákazník v centru služby: aplikace nástrojů designu služeb v jazykové škole a návrh webu
Eva Syrovátková -
Prodavačka - zákazník: příběh o vyjednávání moci v nadnárodním potravinovém řetězci
Petra Renčová