Product placement v oblasti Youtube – Mária Môťovská
Mária Môťovská
Bakalářská práce
Product placement v oblasti Youtube
1. Theoretical part: The influence of product placement in Youtube area 2. Practical part: Audiovisual work or thematic set of Audiovisual work, lenght at least 10. min., production.
Anotace:
Táto práca sa zaoberá product placementom v oblasti Youtube na území Českej a Slovenskej republiky. Najskôr je definovaná a priblížená samotná doména Youtube, bližšie popísaná história a to ako samotný Youtube funguje. Následne sú definované základné termíny ako youtuber, product placement, sponzor, audiovizuálny štýl Youtube a ich pôsobenie medzi sebou. Práca je predovšetkým zameraná na súčasnú situáciu …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with product placement on Youtube in area of Czech and Slovak republic. Firstly, I focus on the whole domain, how it works and also on its history, how it was created. Secondly, there are basic terms defined, such as a youtuber, product placement, a sponsors, an audio-visual style and their influence on one another. However, this thesis is mainly determined to clarify the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2016
Zveřejnit od: 10. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Môťovská, Mária. Product placement v oblasti Youtube. Zlín, 2016. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
Analýzy spokojenosti sponzorů házenkářského klubu Pepino SKP Frýdek-Místek
Jan RZEPIEL