Marketingová komunikace cestovních kanceláří zaměřených na golfovou turistiku – Ing. Christine Pölderlová
Ing. Christine Pölderlová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace cestovních kanceláří zaměřených na golfovou turistiku
Marketing Communication of Travel Agencies Focused on the Golf Tourism
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace golfových cestovních kanceláří. První část práce tvoří teoretické poznatky z oblasti marketingu, cestovního ruchu a golfu. V druhé části tyto poznatky propojím s činností pěti vybraných cestovních kanceláří nabízejících golfové zájezdy do zahraničí. Na základě výsledků provedeného výzkumu, budou vytvořeny návrhy pro zlepšení marketingové …moreAbstract:
This bachelor thesis is concentrated on the analysis off marketing communication of golf travel agencies. The first part of the work presents theoretical information from the spheres off marketing, tourism and golf. In the second part this information is connected with activities of five travel agencies which offer golf trips abroad. On the basis of the results off the research certain proposal will …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/e61gb/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2013
- Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PÖLDERLOVÁ, Christine. \textit{Marketingová komunikace cestovních kanceláří zaměřených na golfovou turistiku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/zz55iq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová