Školní zralost dětí se sluchovým postižením – Bc. Adéla Ďásková
Bc. Adéla Ďásková
Diplomová práce
Školní zralost dětí se sluchovým postižením
School readiness of children with hearing impairment
Anotace:
Diplomová práce se zabývá školní zralostí dětí se sluchovým postižením. Skládá se ze dvou částí, teoretické a výzkumné. Tři teoretické kapitoly poskytují informace o dětech se sluchovým postižením, jejich vývoji, možnostech vzdělávání a diagnostice. Výzkumná část se zaměřuje na diagnostický proces školní zralosti u dětí se sluchovým postižením. Použity byly výzkumné metody rozhovorů a pozorování.Abstract:
The thesis focuses on school readiness of children with hearing impairment. It contains two parts, theoretical and empirical one. Three theoretical chapters provide information about children with hearing impairment, their development, education possibilities and diagnostics. The empirical part concentrates on the diagnostic process of school readiness of children with hearing impairment. The methodology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yx5mc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2016
- Vedoucí: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Counseling for the family of a child with a hearing impairment: A perspective of Nigeria
Ngozi NWAUKWA -
Dětské centrum Veská a životní příběhy vybraných klientů se zaměřením na matky s dětmi
Jana Kubatová -
Projekt Centrum integrované podpory pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami v mateřské škole
Eva Štěpánková -
Formální a neformální péče o děti se zdravotním postižením
Tereza Šimečková -
Integrace dětí se specificky narušeným vývojem řeči z pohledu logopeda speciálně pedagogického centra
Michaela Mlynárová -
Role školního speciálního pedagoga při intervenci žáků se specifickými poruchami učení
Barbora Kašlíková