Martin Legeza

Bachelor's thesis

Prodejní strategie kuchařky How to Find the Joy of Cooking

Marketing Strategy of the Cookbook How to Find the Joy of Cooking
Abstract:
Tématem práce je vytvoření marketingové strategie pro kuchařku “How to Find the Joy of Cooking”. Hlavním cílem je vypracovaní marketingové strategie a dílčím cílem práce je provedení detailní analýzy mikro a makro prostředí, provedení PESTLE analýzy, Porterovy analýzy 5 sil, SWOT analýzy, využití marketingových nástrojů pro tvorbu strategie a zacílení na správnou skupinu zákazníků. Metody používané …more
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is to create a marketing strategy for the cookbook "How to Find the Joy of Cooking." The main goal is to develop a marketing strategy, with the partial goal of conducting a detailed analysis of the micro and macro environment, performing a PESTLE analysis, Porter's Five Forces analysis, SWOT analysis, utilizing marketing tools for strategy development, and targeting …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
  • Reader: Jan Boubín, Ing.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON