Martin Legeza

Bakalářská práce

Prodejní strategie kuchařky How to Find the Joy of Cooking

Marketing Strategy of the Cookbook How to Find the Joy of Cooking
Anotace:
Tématem práce je vytvoření marketingové strategie pro kuchařku “How to Find the Joy of Cooking”. Hlavním cílem je vypracovaní marketingové strategie a dílčím cílem práce je provedení detailní analýzy mikro a makro prostředí, provedení PESTLE analýzy, Porterovy analýzy 5 sil, SWOT analýzy, využití marketingových nástrojů pro tvorbu strategie a zacílení na správnou skupinu zákazníků. Metody používané …více
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is to create a marketing strategy for the cookbook "How to Find the Joy of Cooking." The main goal is to develop a marketing strategy, with the partial goal of conducting a detailed analysis of the micro and macro environment, performing a PESTLE analysis, Porter's Five Forces analysis, SWOT analysis, utilizing marketing tools for strategy development, and targeting …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
  • Oponent: Jan Boubín, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON