Prodejní strategie kuchařky How to Find the Joy of Cooking – Martin Legeza
Martin Legeza
Bakalářská práce
Prodejní strategie kuchařky How to Find the Joy of Cooking
Marketing Strategy of the Cookbook How to Find the Joy of Cooking
Anotace:
Tématem práce je vytvoření marketingové strategie pro kuchařku “How to Find the Joy of Cooking”. Hlavním cílem je vypracovaní marketingové strategie a dílčím cílem práce je provedení detailní analýzy mikro a makro prostředí, provedení PESTLE analýzy, Porterovy analýzy 5 sil, SWOT analýzy, využití marketingových nástrojů pro tvorbu strategie a zacílení na správnou skupinu zákazníků. Metody používané …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is to create a marketing strategy for the cookbook "How to Find the Joy of Cooking." The main goal is to develop a marketing strategy, with the partial goal of conducting a detailed analysis of the micro and macro environment, performing a PESTLE analysis, Porter's Five Forces analysis, SWOT analysis, utilizing marketing tools for strategy development, and targeting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
- Oponent: Jan Boubín, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha