Segmentace zákazníků potravinových e-shopů v České republice – Kateřina Nekulová
Kateřina Nekulová
Diplomová práce
Segmentace zákazníků potravinových e-shopů v České republice
Segmentation of food e-shops customers in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce Segmentace zákazníků potravinových e-shopů v České republice si klade za cíl identifikovat zákazníky potravinových e-shopů v České republice. První kapitola se zaměřuje na teoretický proces segmentace trhu, její jednotlivé kroky, metody a segmentační kritéria. Druhá kapitola se zabývá vývojem online nakupování v České republice se zaměřením se na online nakupování potravin. Kapitola …víceAbstract:
The diploma thesis Segmentation of food e-shop customers in the Czech Republic aims to identify segments of customers of food e-shops in the Czech Republic. The first chapter focuses on the theoretical process of market segmentation, its individual steps, methods and segmentation criteria. The second chapter deals with the development of online shopping in the Czech Republic with a focus on online …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71119
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2017
- Vedoucí: Květa Olšanová
- Oponent: Mariana Suchopárová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71119
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod