Kateřina Nekulová

Diplomová práce

Segmentace zákazníků potravinových e-shopů v České republice

Segmentation of food e-shops customers in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce Segmentace zákazníků potravinových e-shopů v České republice si klade za cíl identifikovat zákazníky potravinových e-shopů v České republice. První kapitola se zaměřuje na teoretický proces segmentace trhu, její jednotlivé kroky, metody a segmentační kritéria. Druhá kapitola se zabývá vývojem online nakupování v České republice se zaměřením se na online nakupování potravin. Kapitola …více
Abstract:
The diploma thesis Segmentation of food e-shop customers in the Czech Republic aims to identify segments of customers of food e-shops in the Czech Republic. The first chapter focuses on the theoretical process of market segmentation, its individual steps, methods and segmentation criteria. The second chapter deals with the development of online shopping in the Czech Republic with a focus on online …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2017
  • Vedoucí: Květa Olšanová
  • Oponent: Mariana Suchopárová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71119

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Práce na příbuzné téma