Sociální pedagog jako asistent pedagoga na základní škole – Daniel ZAHRADNÍK
Daniel ZAHRADNÍK
Bakalářská práce
Sociální pedagog jako asistent pedagoga na základní škole
Social pedagogue in the role of teacher assistant in primary education
Anotace:
V minulých letech došlo ke změně legislativy v zajištění péče o děti se speciálními vzdělávacími potřebami, resp. dětí s potřebou podpory ve všech typech škol. To mimo jiné znamená, že ve školách se častěji objevují děti se SVP, které budou pro úspěšné zapojení potřebovat podporu asistenta. Jako asistent pedagoga může pracovat také absolvent oboru Sociální pedagogika. Cílem práce bude jednak zjistit …víceAbstract:
In last few years there have been certain legislative changes concerning the care of children with special educational needs. These are children with the need of support in all types of schools. This means there are more often children with specific learning disorders in schools who need the support of the pedagogical assistant to be successfully integrated. The Special pedagogy graduate can work as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Olga Vaněčková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZAHRADNÍK, Daniel. Sociální pedagog jako asistent pedagoga na základní škole. Č. Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Inkluzivní vzdělávání v České republice a ve Švédsku
Sabina Herdová -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Analýza podpůrných opatření žáků s PASv inkluzivním vzdělávání na běžné základní škole
Monika Bartáková -
Začlenění žáků s IVP na běžné základní škole pohledem jejich rodičů
Alžběta Navrátilová -
Uplatnění IVP ve vyučování AJ pohledem pracovníků SPC
Tereza PAVELKOVÁ -
IVP na druhém stupni ZŠ a úskalí spojená s jeho využitím
Dana CHOVANCOVÁ -
IVP a jeho využití v mateřské škole
Barbora ŠTEMBERKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva