Strategická analýza zahraničního podniku – Bc. Barbora Jonaštíková
Bc. Barbora Jonaštíková
Diplomová práce
Strategická analýza zahraničního podniku
Strategic analysis of foreign company
Abstract:
The subject of thesis "Strategic analysis of the foreign company" is to conduct strategic analysis of specific foreign enterprise as part of the process of internationalization. In the beginning of theoretical part there are analysed forms of entry into new markets and importance of location. In the core of theoretical part are listed analytical procedures and methods for the analysis of the internal …víceAbstract:
Predmetom diplomovej práce „Strategická analýza zahraničného podniku“ je uskutočniť strategickú analýzu konkrétneho zahraničného podniku ako súčasť internacionalizácie podniku. Práca sa v teoretickej časti zaoberá v úvode voľbou formy vstupu na nové trhy a výberom lokality. V jadre sú potom uvedené analytické postupy a metódy na uskutočnenie analýzy vnútorného a vonkajšieho prostredia, ktoré sú následne …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sjryi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
International Project Management- Organizational Structure
Katarína Villínová -
Management nadnárodní společnosti v mezinárodním prostředí
Alžbeta Mazurkovičová -
Analýza dopadů vstupu podniku na mezinárodní trh v oblasti managementu
Peter Kalman -
Tools of a reinforcement of the internationalization in a business practice
Victoria Timoshkina -
Analýza zapojení konkrétního podniku do mezinárodního obchodu
Lucia Zdechovanová -
Analýza vztahu mezi centrálou a pobočkou nadnárodní společnosti
Peter Medveď -
Specifics of Financial Analysis in Large Multinational Corporations
Anzhela Lomonosova -
Assessment of various ChatGPT models in performing SWOT analysis
Prokop Maxa