Ing. Jan Soukup

Bachelor's thesis

Řízení kvality jako klíčový princip vztahů se zákazníky v oblasti finančního poradenství

Quality management as a key principal of the relationship with customers in financial councelling sector
Abstract:
Tato bakalářská práce je věnována přístupu ke kvalitě jako hlavnímu principu v budování vztahů se zákazníky a zpracování marketingové strategie. První, teoretická část, je zaměřena na uvedení základních pojmů z oblasti tvorby hodnoty pro zákazníky, řízení vztahů zákazníky a v neposlední řadě také procesy řízení samotné kvality. V poslední, praktické části, je popsán reálný stav a vnímání oboru finančního …more
Abstract:
This bachelor thesis is devoted to the subject matter of quality management as a key principal in customers relationship development and marketing startegy elaboration. First theoretical part is focused on basical conception from the sphere of creation of value for customers and customer relationship management and last but not least also the processes of quality management itself. In last practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 10. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 11. 2010
  • Supervisor: Mgr. Markéta Jansová
  • Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní