Vytváření výukových modelů z vybraných oblastí teoretické fyziky a jejich využití ve vyučování fyziky – PhDr. Pavel MASOPUST
PhDr. Pavel MASOPUST
Doctoral thesis
Vytváření výukových modelů z vybraných oblastí teoretické fyziky a jejich využití ve vyučování fyziky
Computer simulations and models in theoretical physics and in education of physics
Abstract:
Teoretická východiska práce a současný stav poznání. Počítačové modely a simulace ve výuce fyziky. Tvorba fyzikálních modelů Physlets a tvorba fyzikálních modelů v MS Silverlight.Abstract:
Theoretical work and the current state of knowledge. Computer models and simulations in teaching physics. Creating physical models Physlets and creation of physical models in MS Silverlight.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 9. 2011
Accessible from:: 15. 9. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 6. 12. 2011
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MASOPUST, Pavel. \textit{Vytváření výukových modelů z vybraných oblastí teoretické fyziky a jejich využití ve vyučování fyziky}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Education. 2011. Available from: https://theses.cz/id/zzpief/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MASOPUST, Pavel. Vytváření výukových modelů z vybraných oblastí teoretické fyziky a jejich využití ve vyučování fyziky. Plzeň, 2011. disertační práce (Ph.D.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.9.2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 9. 2011 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EducationDoctoral programme / field:
Specialization in Pedagogy / Theory and Methodology of Teaching Physics
Theses on a related topic
-
Rozvoj diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce v důsledku účasti v e-learningovém kurzu
Gabriela Hublová -
Znalosti a postoje učitelů v mateřských školách v oblasti rozvoje kritického myšlení dětí
Dáša Vitáková -
Role motivace v akademické resilienci českých žáků v matematickém testu PISA 2022: Srovnání analytických přístupů
Markéta Žáková -
Vodní prostředí jako modelový ekosystém v environmentální výchově v MŠ.
Miroslava BOROVKOVÁ -
Objektové vyučování v muzejní edukaci a školním vzdělávání a jeho přínos v těchto oblastech
Monika DOKOUPILOVÁ -
Využití narativního přístupu v kariérovém poradenství v období adolescence
Aneta Hrdinová -
Voda ve fyzice a fyzika ve vodě
Hana BREBURDOVÁ -
Voda ve fyzice a fyzika ve vodě
Hana BREBURDOVÁ