Vytváření výukových modelů z vybraných oblastí teoretické fyziky a jejich využití ve vyučování fyziky – PhDr. Pavel MASOPUST
PhDr. Pavel MASOPUST
Disertační práce
Vytváření výukových modelů z vybraných oblastí teoretické fyziky a jejich využití ve vyučování fyziky
Computer simulations and models in theoretical physics and in education of physics
Anotace:
Teoretická východiska práce a současný stav poznání. Počítačové modely a simulace ve výuce fyziky. Tvorba fyzikálních modelů Physlets a tvorba fyzikálních modelů v MS Silverlight.Abstract:
Theoretical work and the current state of knowledge. Computer models and simulations in teaching physics. Creating physical models Physlets and creation of physical models in MS Silverlight.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2011
Zveřejnit od: 15. 9. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 12. 2011
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MASOPUST, Pavel. \textit{Vytváření výukových modelů z vybraných oblastí teoretické fyziky a jejich využití ve vyučování fyziky}. Online. Disertační práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/zzpief/.
Jak správně citovat práci
MASOPUST, Pavel. Vytváření výukových modelů z vybraných oblastí teoretické fyziky a jejich využití ve vyučování fyziky. Plzeň, 2011. disertační práce (Ph.D.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.9.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 9. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáDoktorský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Teorie vzdělávání ve fyzice
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce v důsledku účasti v e-learningovém kurzu
Gabriela Hublová -
Znalosti a postoje učitelů v mateřských školách v oblasti rozvoje kritického myšlení dětí
Dáša Vitáková -
Role motivace v akademické resilienci českých žáků v matematickém testu PISA 2022: Srovnání analytických přístupů
Markéta Žáková -
Vodní prostředí jako modelový ekosystém v environmentální výchově v MŠ.
Miroslava BOROVKOVÁ -
Objektové vyučování v muzejní edukaci a školním vzdělávání a jeho přínos v těchto oblastech
Monika DOKOUPILOVÁ -
Využití narativního přístupu v kariérovém poradenství v období adolescence
Aneta Hrdinová -
Voda ve fyzice a fyzika ve vodě
Hana BREBURDOVÁ -
Voda ve fyzice a fyzika ve vodě
Hana BREBURDOVÁ