Analýza konkurence na trhu telekomunikací v České republice – Bc. Andrea Žižková
Bc. Andrea Žižková
Bachelor's thesis
Analýza konkurence na trhu telekomunikací v České republice
Analysis of competitors in the telecommunications market in the Czech Republic
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je porovnat poskytovatele telekomunikačních služeb na českém trhu. Práce porovnává především marketingové aktivity vybraných subjektů a také analyzuje jejich silné a slabé stránky. Teoretická část práce se zabývá teorií marketingu, komunikačního mixu a marketingu ve službách. Praktická část představuje vybrané podniky a analýzy, které jsou vypracovány pomocí rešerše odborné …moreAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is compare telecommunications service provider on the Czech market. This Bachelor thesis compares mainly marketing activities of selected subjects and also analyzes their strengths and weaknnesses. The theoretical part of this Bachelor thesis focuses on the theory of marketing, communication mix and marketing in services. The practical part of the Bachelor thesis represents …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2021
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/r7b97/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Zuzana Boháčová
- Reader: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŽIŽKOVÁ, Andrea. \textit{Analýza konkurence na trhu telekomunikací v České republice}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2021. Available from: https://theses.cz/id/zzrb2x/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Analysis of the use of subsidies from European funds for companies providing transportation services
Kristian Pekar -
Security analysis of cloud services
Stanislau Maskaliunets