Postoje českých spotřebitelů k biopotravinám - marketingový výzkum – Lucie Maříková
Lucie Maříková
Diplomová práce
Postoje českých spotřebitelů k biopotravinám - marketingový výzkum
Czech consumer attitudes to organic food - marketing research
Anotace:
Cílem práce je popis biopotravin a ekologického zemědělství obecně. Teoretická část práce se zabývá zjištěním spotřebního a nákupního chování spotřebitelů biopotravin. Praktická část obsahuje marketingový výzkum biopotravin v České republice, který se zaměřuje na zjištění názorů, postojů a motivace spotřebitelů k nákupu biopotravin.Abstract:
The purpose of the thesis is a description of organic food and ecological farming in general. The theoretical part of the thesis deals with findings consumer and shopping behavior of consumers of organic food. The practical part contains a marketing research of organic food in the Czech Republic, which focuses on the findings of opinions, attitudes and motivations of consumers to purchase organic food …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21785
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Markéta Procházková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21785
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Exploring the attitudes of young Vietnamese consumers towards the packaging of Korean cosmetic products
Khanh Linh Nguyen -
Familiarity and attitudes of Czech consumers towards tropical fruits
Dominika Dvořáková -
Personal motives and attitudes of sustainable consumers across various generations toward organic food
Elouise Christa Errolat -
Attitudes of Stakeholders and Consumers towards Ethical and Environmental Marketing
Daniya Dyussengulova -
Consumers´ attitudes of aquatic vegetables in Cambodia.
Kristýna Odehnalová -
Identifikace postojů spotřebitelů k firmám využívajícím multi-level marketing
Zuzana Ptáčková -
Green marketing: Postoj spotřebitele k eco-friendly chování při nákupu potravin
David VOLKE -
Green marketing: Postoj spotřebitele k eco-friendly chování při nákupu potravin
David VOLKE