Lucie Maříková

Diplomová práce

Postoje českých spotřebitelů k biopotravinám - marketingový výzkum

Czech consumer attitudes to organic food - marketing research
Anotace:
Cílem práce je popis biopotravin a ekologického zemědělství obecně. Teoretická část práce se zabývá zjištěním spotřebního a nákupního chování spotřebitelů biopotravin. Praktická část obsahuje marketingový výzkum biopotravin v České republice, který se zaměřuje na zjištění názorů, postojů a motivace spotřebitelů k nákupu biopotravin.
Abstract:
The purpose of the thesis is a description of organic food and ecological farming in general. The theoretical part of the thesis deals with findings consumer and shopping behavior of consumers of organic food. The practical part contains a marketing research of organic food in the Czech Republic, which focuses on the findings of opinions, attitudes and motivations of consumers to purchase organic food …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Markéta Procházková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21785