Vnímání symboliky pohádek dětmi předškolního věku – Bc. Zuzana Václavíková
Bc. Zuzana Václavíková
Diplomová práce
Vnímání symboliky pohádek dětmi předškolního věku
Perception of Fairy-Tale Symbolism by Pre-School Children
Anotace:
Diplomová práce pojednává o vnímání symboliky pohádek dětmi předškolního věku. Teo-retickou základnou je samotná pohádka, kterou se zabývá první kapitola. Je zde blíže po-psaná symbolika, jaký má pohádka pro dítě význam, druhy a funkce pohádky. Následující kapitola se věnuje představám a prožitkům dítěte. Ve třetí kapitole teoretické části se věnu-jeme dítěti a pohádce. Popisujeme zde, jaký vliv na …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the perception of the symbolism of fairy tales by pre-school children. The theoretical basis is represented by the fairy tale itself, which analyzed in the first chapter, including the meaning of symbolism, the meaning of a fairytale for a child, fairy tale types differentiation and their function. The following chapter is centered around the child's ideas and experiences …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Václavíková, Zuzana. Vnímání symboliky pohádek dětmi předškolního věku. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Pohádky před spaním pro předškolní věk
Zuzana Pustaiová -
Pohádky před spaním pro předškolní věk
Hana Jansová -
Pohybové hry a pohádky ve výuce snowboardingu dětí předškolního věku
Monika Horká -
Možnosti rozvoje komunikačních schopností dětí s vývojovou dysfázií na konci předškolního věku prostřednictvím pohádky
Michaela Hrubá -
Využití pohádky pro rozvíjení slovní zásoby dětí předškolního věku
Jarmila Fialová -
Dramatizace pohádky s dětmi předškolního věku
Miroslava Kultánová -
Pohádky a dítě předškolního věku
Tereza VORLÍČKOVÁ -
Rozvoj výtvarné tvořivosti, fantazie a prostorové představivosti u dětí předškolního věku prostřednictvím práce s keramickou hlínou.
Karla Schusterová