Vnímání symboliky pohádek dětmi předškolního věku – Bc. Zuzana Václavíková
Bc. Zuzana Václavíková
Master's thesis
Vnímání symboliky pohádek dětmi předškolního věku
Perception of Fairy-Tale Symbolism by Pre-School Children
Abstract:
Diplomová práce pojednává o vnímání symboliky pohádek dětmi předškolního věku. Teo-retickou základnou je samotná pohádka, kterou se zabývá první kapitola. Je zde blíže po-psaná symbolika, jaký má pohádka pro dítě význam, druhy a funkce pohádky. Následující kapitola se věnuje představám a prožitkům dítěte. Ve třetí kapitole teoretické části se věnu-jeme dítěti a pohádce. Popisujeme zde, jaký vliv na …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on the perception of the symbolism of fairy tales by pre-school children. The theoretical basis is represented by the fairy tale itself, which analyzed in the first chapter, including the meaning of symbolism, the meaning of a fairytale for a child, fairy tale types differentiation and their function. The following chapter is centered around the child's ideas and experiences …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Václavíková, Zuzana. Vnímání symboliky pohádek dětmi předškolního věku. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in Pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Pohádky před spaním pro předškolní věk
Zuzana Pustaiová -
Pohádky před spaním pro předškolní věk
Hana Jansová -
Pohybové hry a pohádky ve výuce snowboardingu dětí předškolního věku
Monika Horká -
Možnosti rozvoje komunikačních schopností dětí s vývojovou dysfázií na konci předškolního věku prostřednictvím pohádky
Michaela Hrubá -
Využití pohádky pro rozvíjení slovní zásoby dětí předškolního věku
Jarmila Fialová -
Dramatizace pohádky s dětmi předškolního věku
Miroslava Kultánová -
Pohádky a dítě předškolního věku
Tereza VORLÍČKOVÁ -
Rozvoj výtvarné tvořivosti, fantazie a prostorové představivosti u dětí předškolního věku prostřednictvím práce s keramickou hlínou.
Karla Schusterová