Analýza reklamy v pivních lázních Bernard – Anežka Vagnerová
Anežka Vagnerová
Bakalářská práce
Analýza reklamy v pivních lázních Bernard
Analysis of Advertising in Beer Spa Bernard
Anotace:
V bakalářské práci bude zhodnocena aktuální situace využití jednotlivých druhů reklamy ve firmě Pivní lázně Bernard a jejich vliv na vnímání reklamy jednotlivými segmenty zákazníků. Cílem práce bude na základě zjištěných poznatků navrhnout vhodný typ reklamy pro konkrétní segment zákazníků, pomocí metody sběru dat, dotazování budou nejprve nashromážděna potřebná data, která budou následně zpracována …víceAbstract:
In the bachelor thesis will be reviewed the current situation of the use of various types of advertising in the company. Beer Spa Bernard and their effect the perception of advertising by individual customer segments. The goal will be based on findings suggest a suitable type of advertising for a specific segment of customers using method of data collection (interviews) will be first collected to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49594
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
- Vedoucí: Taťána Hajdíková
- Oponent: Lucie Váchová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49594
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey
František Hendl -
Influence of marketing and advertising on Food Industry
Anna Tsoy -
Influence of advertising and promotion on consumer behaviour in India
Shubham Prakash -
The language of advertising: An analysis of a technology company advertisements
Lucie Fialová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
The influence of printed humorous advertising on gender´s attention, memory, attitude toward advertising and brand. (Casse study: Libya and Czech Republic)
Mohammed Boubaker Mehimed Boubaker -
The Influence of Advertising on Consumer Behavior
Laura Probstnerová -
How UX/UI contributes to customer satisfaction
Lizaveta Bykava