Bc. Jan Mašinda

Bachelor's thesis

Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu

Marketing expenditures and their impact on the size of turnover
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem marketingových výdajů ne velikost obratu v e-commerce trhu, konkrétně na zbožových srovnávačích. Cílem této bakalářské práce je zhodnotit využití marketingových nákladů na reklamu a propagaci výrobků na tuzemských zbožových srovnávačích pomocí analytických nástrojů společnosti Dataweps s.r.o., konkrétně nástroje Beed. Teoretická část byla vytvořena a zpracována …more
Abstract:
In this work i deal with the influence of marketing expenses and the size of turnover in the e-commerce market, specifically on goods comparators. The aim of this work is to evaluate the use of marketing costs for advertising and promotion of products on Czech and Slovak goods comparators using analytical tools of the company Dataweps s.r.o., specifically bidding tool named Beed. The theoretical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 7. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 8. 2020
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička, PhD.
  • Reader: doc. Radim Valenčík, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.