Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu – Bc. Jan Mašinda
Bc. Jan Mašinda
Bachelor's thesis
Marketingové výdaje a jejich vliv na velikost obratu
Marketing expenditures and their impact on the size of turnover
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem marketingových výdajů ne velikost obratu v e-commerce trhu, konkrétně na zbožových srovnávačích. Cílem této bakalářské práce je zhodnotit využití marketingových nákladů na reklamu a propagaci výrobků na tuzemských zbožových srovnávačích pomocí analytických nástrojů společnosti Dataweps s.r.o., konkrétně nástroje Beed. Teoretická část byla vytvořena a zpracována …moreAbstract:
In this work i deal with the influence of marketing expenses and the size of turnover in the e-commerce market, specifically on goods comparators. The aim of this work is to evaluate the use of marketing costs for advertising and promotion of products on Czech and Slovak goods comparators using analytical tools of the company Dataweps s.r.o., specifically bidding tool named Beed. The theoretical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 7. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/tf3uz/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2020
- Supervisor: Ing. Pavel Klička, PhD.
- Reader: doc. Radim Valenčík, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.