Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
adresat reklamyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
(Michala Kislerová)2021, Bakalářská práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iwylh/ | Právní specializace / Obchodněprávní studia | Práce na příbuzné téma
Proměny funkce internetové reklamy v době koronavirové epidemie
(Kateřina Kertisová)2022, Bakalářská práce, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//ep2vz4// | Filologie / Český jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Jazyk reklamy
(Radim Švancara)2008, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l0yd5/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství českého jazyka a literatury pro základní školy | Práce na příbuzné téma
Jazykové a nejazykové prostředky moderní televizní reklamy pro děti.
(Alena HNÍZDILOVÁ)2017, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//ntj9ls// | Učitelství pro základní školy / ČJ VV pro 2. stupeň ZŠ navazující | Práce na příbuzné téma
Jazykové (a nejazykové) persvazivní prostředky reklamy pro děti.
(Alena HNÍZDILOVÁ)2014, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//1nfsp4// | Specializace v pedagogice / ČJ VV se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma
Frazémy, parémie a okřídlené výrazy jako jazykový prostředek polské reklamy
(Alena Vybíhalová)2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kskvv/ | Filologie / Polský jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Porovnání vlivu reklamy na děti předškolního a školního věku
(Linda Sywalová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/54470 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Reakce spotřebitele na srovnávací reklamu
(Tomáš Svoboda)2015, Bakalářská práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/eq51f/ | Právní specializace / Právo a podnikání | Práce na příbuzné téma
Podprahová reklama
(Sára Štětková)2015, Diplomová práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jzxhg/ | Právo a právní věda / Právo | Práce na příbuzné téma
Jazyková hra jako nástroj persvazivní funkce reklamy
(Michaela Černá)2017, Bakalářská práce, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//ub46p9// | Filologie / Český jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma