Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nákupní chováníKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza on-line nákupního chování na trhu potravinových doplňků pro sportovce
(Radim Wojkowský)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/117876 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
(Usupbekova Usupbekova)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ct4c9/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Consumer Behavior Analysis on the Cosmetic Salons Market
(Kira Karataeva)2019, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/138641 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
E-mailingová automatizace v e-commerce prostředí
(Zuzana Ševčíková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//4j600v// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vliv budování značky e-shopu na jeho výkon v digitálním prostředí
(Daniel Procházka)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//t3nyxn// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Role důvěry při nakupování na e-shopu DATART
(Michaela Dragonová)2023, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//pxafs5// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
(Anastasiia Savicheva)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92312 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
(Anastasiia Nasanovich)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/68931 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
(Thi Thanh Huyen Ngoová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92814 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma
Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
(Paras Tanwar)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//gwtt2e// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma