Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
věrnost značceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Beer Market
(Aneta Teichmannová)2015, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/110762 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Consumer Behaviour Analysis of Generation Y on the Beer Market in the International Context
(Aneta Teichmannová)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/117980 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Nabídka speciálních piv zaměřená na mladou generaci
(Martin Mohaupt)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12131/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Chování generace Y při nákupu piva z českých minipivovarů
(Linda Slobodová)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//l9rjm5// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Analýza postojové věrnosti na trhu piva
(Lucie Vojáčková)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/145506 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské preference distribučních kanálů na trhu piva
(Markéta Kuttlerová)2019, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/135718 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Consumer Behaviour Analysis of Generation Y on the Beer Market in the International Context
(Aneta Teichmannová)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/117980 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma