Theses on the same topic (having an identical keyword):
CRMKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Vliv udržitelnosti fast fashion značek na věrnost zákazníků
(Veronika Lopatová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91607 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Identifikace faktorů ovlivňující věrnost zákazníku k maloobchodům s potravinami v ČR.
(Irena Skokanová)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//o18i8g// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Theses on a related topic
Marketingové aktivity na podporu zákaznické věrnosti v bankovnictví
(Jiří Ochec)2010, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/35543 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Věrnost značce na trhu stavebního spoření v České republice
(Martin Solnička)2007, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/4708 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
CRM systém a možnosti jeho využití v rámci České pošty, s. p.
(Martin Jánský)2008, Diplomová práce, Dopravní fakulta Jana Pernera / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//fe3jtd// | Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika | Theses on a related topic