Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingová komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingový komunikační mix - využití audiovizuálních prostředků pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu
(Václav Houdek)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mj5sb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikační mix příspěvkové organizace Aquacentrum Teplice
(Anna PARASKOVÁ)2020, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//wf6daj// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Konkurence v energetice a dopady na českého spotřebitele
(Kristýna Žejšková)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//im97f0// | Hospodářská politika a správa / Finance | Práce na příbuzné téma
Image a povědomí o značce Y mezi studenty FSE UJEP
(Olena NAZARUK)2020, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//c0cnsi// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Postavení image a produktových kampaní v komunikaci vybrané značky
(Adam Klofáč)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/itd1d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
The impact of corporate social responsibility on brand image
(Dilara Kose)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81454 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Intercultural Perception of Brand Image for Smartphone Producer
(Chunping He)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/117761 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza image automobilové značky
(Jan Loska)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/139946 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Vztah sponzoringu a image značky
(Jan Pilař)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//230lo8// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Značka destinace jako součást destinační image
(Jitka BOROVIČKOVÁ)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//wnq6fh// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma