Jan Pilař
Bakalářská práce
Vztah sponzoringu a image značky
The Sponsorship in the Rally as a Tool to Build Brand Image
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem sponzoringu v automobilových rally na image značky sponzora. V teoretické části jsou popisovány pojmy jako je public relations, sponzoring, rally jako sport a marketingový výzkum. V praktické části se práce věnuje internetovému obchodu RZ1.cz, který v rally podporuje řadu posádek. Analyzován je hlavně dopad na image, vnímání a povědomí o značce RZ1.cz. Analýza je podložena …víceAbstract:
This bachelor´s thesis deals with influence of sponsorship on the brand image in the rallysport. The theoretical part describes meanings as public relations, sponsorship, rally as a sport and marketing research. The practical part is about RZ1.cz e-shop which support several rally drivers and codrivers in motorsport. Main analyze is about sponsorship as a tool to influence and build image, perception …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ing. Olga Jurášková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pilař, Jan. Vztah sponzoringu a image značky. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum trhu internetového nakupování se zaměřením na formy úhrady
Tomáš Máka -
Marketingový výzkum
Petr Synek -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum profesních preferencí generace Y
Soňa Kapusňáková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka společnosti Peek & Cloppenburg s jejími internetovými stránkami a návrh na jejich zlepšení
Kristýna Stehnová -
Marketingový plán
Tomáš Lefner -
Behaviorální výzkum a jeho implementace do marketingového řízení podniku
Robert Henyš -
Marketingový potenciál zámku Libochovice
Štěpánka Hrzánová