Theses on the same topic (having an identical keyword):
MarketingKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
(Lucie Kratochvílová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oaqos/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
(Kamila Urbánková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cjwrg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
The Modern Direct Marketing in Practice
(Viktoria Antalová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n8a9d/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (fashion marketing) - analýza IMK vybrané firmy
(Lucie Nováková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m910v/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
(Valeriia Kabanova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wxwui/ | Marketing Communication / | Theses on a related topic
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
(Gabriela Kolářová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/9268/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Theses on a related topic
Věrnostní program jako marketingová strategie
(Tomáš Vaněk)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/du7y3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Věrnostní program vybrané organizace
(Danuše Bradáčová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y0bb1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Věrnostní program podnikatelského subjektu
(Jana Baldová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kpcoo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Věrnostní program jako nástroj marketingové komunikace společnosti CrossCafe original s.r.o.
(Marie Balášová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82731 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic