Marie Balášová

Bachelor's thesis

Věrnostní program jako nástroj marketingové komunikace společnosti CrossCafe original s.r.o.

Loyalty program as a marketing communication tool of the company CrossCafe s.r.o.
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnotit spokojenost stávajících zákazníků s věrnostním programem společnosti CrossCafe original s.r.o. a na základě analýzy věrnostního programu jako nástroje marketingové komunikace navrhnout možná doporučení na zvýšení efektivnosti tohoto programu a zvýšení spokojenosti zákazníků. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů jako je marketing, marketingová …more
Abstract:
The main purpose of this bachelor thesis is to assess the satisfaction of current customers of the company CrossCafe original s.r.o. with their loyalty program and on the basis of the analysis of said loyalty program as a tool of marketing communication propose possible recommendations to increase the effectivity of this program and customer satisfaction. The theoretical part firstly addresses the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 9. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2021
  • Supervisor: Jitka Volfová
  • Reader: David Štangler

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82731